tirsdag 19. oktober 2010

Trenger du hjelp av en erfaren designer

__________________________________________________

Da kan du kontakte meg via frilansdesigner@gmail.com
__________________________________________________


Jeg har akkurat begynt en omorganisering av min presentasjonside, så foreløpig er det dessverre ikke mye informasjon å finne her. Dette vil bli rettet opp i så snart som mulig!

Kort fortalt har jeg jobbet med web og grafisk design i over 11 år.

Jeg har jobbet med webdesign (utforming av websider, webpublisering,  html, css og xhtml)
Har mye erfaring med markedsføring via web, bl.a gjennom bannerdesign og kampanjesider.

Har også mye erfaring innen grafisk arbeid.

Hjelper deg f.eks gjerne med firma- og butikkprofilering.
Dette inbefatter bl.a logodesign, visittkort, reklamemateriell, vindusdekor, tips og råd i forhold til skilting m.m

Jeg designer kataloger, kalendere, flyere, albumdesign / layout-design (scrapbooking), invitasjoner, kort (takkekort, bryllupskort, julekort etc.)

Er også behjelpelig med fotoredigering.

Ingen jobb er for liten eller for stor. Ta gjerne kontakt

Hilsen Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar